Vyhledávání


Kontakt

Jara

ICQ.: 363-835-233

E-mail: Janku23@seznam.cz

Webová prezentace byla spuštěna

03.12.2009 23:23

Dnes byla spuštěna naše nová webová prezentace.

Už nějakou dobu mi vrtalo hlavou, jak trochu zhodnotit čas strávený u počítače a vydělat peníze po internetu. Z počátku to vypadalo, že snad regulerní ''práce'' ani nejde na internetu najít. Stránek se sice najde milionn šest, ale z toho jich milion pět odkazuje na stánku www.cinnostdoma.cz na které se jen dozvíte že budete vydělávat ohromné částky, stačí když si koupíte aktivační balíček. K čemu to asi vede si každý z vás jistě domyslí.

Nakonec jsem ale narazil při shánění al. kol na svoji felicii na odkaz aukra, u kterého bylo napsáno Partnerský program. Uživatellem aukra jsem už asi dva roky, ale partnerského programu jsem si všimnul teprve teď. A tak jsem se dostal k nápadu využívání partnerských programů.Více v sekci Jak na to.